Fagskole - logistikk og transport - Forum

18.12.2017 17:06   Lejla
Hei,
Har noen av dere studert ved Fagskole - logistikk og transport i Gjøvik? Jeg vil gjerne høre om dine opplevelser og muligheter om jobb etter studiene?

Tusen takk.

RE: Fagskole - logistikk og transport
18.01.2018 14:50   Christer
Startet deltidstudiet 2014 og er ferdig 2018. Min erfaring er at noen fag med fordel kan oppdateres. Men generelt sett vil jeg si at nytteverdien for egen del er god. Tror det er gode muligheter for jobb også, ser slik ut med tanke på samfunnsutviklingen. Bedriftene begynner å se at god logistikk er et konkurranse fortrinn, og essensielt om man har konkurrenter i sitt segment.
Selv har jeg hatt hellet med meg og fått en stilling som logistikkleder før avsluttet studie.
Er nok en fordel med noen år i arbeidslivet før dette studiet. Da er det betydelig lettere å se effektene av logistikk i praksis.

RE: Fagskole - logistikk og transport
18.01.2018 20:39   Ingvild Nygård
Studiet har vært krevende men interessant. Det har vært noe kommunikasjonsvansker mellom studentene og skolen/lærerne. Det er forskjell på lærere, både når det gjelder kunnskap, pedagogikk og system på sakene. De fleste er bra.
Foreløpig har ikke jeg lyktes med å få jobb, men håper at det bedrer seg når jeg blir ferdig til våren. Noen av studentene har fått bra jobber underveis i studiet. Dette kan selvsagt også avhenge av deres praksis og tidligere utdanning.

Finn utdanninger innen kategorien